Samochodowa kamera cofania na bok tył 120 stopni, w metalowej obudowie z przyłączem 4-PIN
Opis
Kamera przeznaczona jest do:
autokarów, busów, tirów i dużych pojazdów ciężarowych.
Wysoko wydajne diody IR umożliwiają dobre widzenie kamery nawet w całkowitych ciemnościach (3 - 5 metrów).
Kamera w opływowej aluminiowej obudowie. Może być montowana na bokach pojazdu jako kamera boczna lub z tyłu jako kamera cofania. Na przewodzie znajduje się gumowa uszczelka do zabezpieczenia otworu przez który przepuszcza się kabek do wnętrza pojazdu.
- wysoko sprawny przetwornik CCD marki SHARP zapewnia najwyższą jakość obrazu
- funkcja noktowizyjna (diody podczerwieni LED umożliwiają widzenie w nocy)
- odporna na warunki atmosferyczne, wodoszczelna
- obudowa w 100% metalowa zapewnia maksymalną wytrzymałość
- podłączenie 4PIN QUAD
- możliwość podłączenia do monitora obsługującego do 4 takich kamer w tym samym czasie ( monitor dostępny w ofercie )
• zastosowanie: również do monitoringu obiektów, instalacji w tylnym zderzaku, za szybą lub w klapie samochodu do monitorowania podczas cofania, przeznaczona do autokarów, busów, samochodów dostawczych itp. większych pojazdów
• przetwornik obrazu typu CCD 1/3" SHARP
• kąt widzenia 120 stopni
• rozdzielczość w sys. PAL 628x582/ NTSC 510x492
• odświeżanie PAL 50Hz/ NTSC 60Hz
• czułość 0 luksa +18DB AGL
• obiektyw 3.6mm/F2.0
• funkcja odbicia lustrzanego (MIRROR)
• zasięg widzenia w nocy 5m w trybie noktowizyjnym
• specjalna obudowa metalowa
• zasilanie 12VDC (24V przez monitor)
• temperatura działania: -20 do 80 stopni C
• długość przewodu 45cm (w ofercie dłuższe przewody 4-|PIN)
• podłączenie 4PIN QUAD - zasilanie i video w jednym przewodzie
• kolor czarny
• wymiary: szer. 75mm wys. 65mm gł. 93mm
• waga 220g
Dane techniczne
Linie orazu | 600TVL |
Kamera kabinowa | Nie |
Kamera magnetyczna | Nie |
Kamera przednia | Nie |
Kamera boczna | Tak |
Kamera cofania | Tak |
Napięcie zasilania | 12V |
Kolor | Czarny |
System TV | PAL |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.